...

hej,
hoppträning idag för Thomas:D gick asbra, i början va han lite spänd och kunde inte trava, gick liksom och smågalloperade på stället! busig ponny;) men sen släppte de och han gick jättebra;) sen så tillslut när vi hoppat klart fick ja veta att vi hade hoppat 105! :D så sjukt stolt över min fina ponny! med tanke på att man varit rädd förr, men i alla fall så firar jag och älsklingsponnyn 3 månader imorgon:D<3 och... de är 3 månader utan min ängel, Antonia var en supersnäll ponny! hon gjorde inte alla grejjer för att vara dum, utan hon berättade att hon hade ONT... Jag saknar dej mitt hjärta! varje gång man hör ditt namn får man en klump i magen, man får tillbaka den känsla man fick när man lämnade dig! jag trodde de gick att hålla tårarna borta men de gick inte, jag stog och grät mot din hals och du stog brevid mig och myste! jag kommer ALDRIG att glömma dej! min FINA, LILLA PRINSESSA!<3

min ängel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0