Evelina Bohlin?;)

Ryttare: Evelina Bohlin
Bor: Ockelbo
Ålder: Född -96
Tävlar: Hoppning
Tränar/tränare: Thomas Lennholm, Sanna Malmström (hoppning) Annelie Pettersson, Lena Hammarlund (dressyr)
Ryttarbiografi: jag har ridit sen jag var ungefärt 3 år, då red jag på mammas kompis små schettisar;) red mest på Nalle som en av som hette, annars red jag även Bouqette. när jag var 6 år lånade vi en liten schettis som hette Polly som vi sen lämnade tillbaka och köpte Samantha, 2009 köpte jag en C-ponny som hette Antonia som vi sedan var tvungen att ta bort pga, att hon var halt på alla 4 ben. hon somnade in 26 Maj 2010 ganska tidigt på morgonen, när vi kommit hem och hämtat oss lite och tagit de lugnt och varvat ner så gick ju klockan ganska fort och på eftermiddagen hämtade vi min nyua D-ponny Valack Mike's Quickstep:)

Ponny/Häst: Mike's Quickstep
Kategori: D
Färg: brun
Född: 1995
Kön: Valack
Ras: imp, irland så någon blandning därifrån
Uppfödare: Okänd
Tävlingsmeriter: Han har gått mvs med placering men jag har haft otur med mina ponnysar (innan jag fick pepps) så jag har bara kommit upp i LC på tävling


Mål 2010
: Att bli bättre placerad än 3:a :)
Mål 2011: Starta någon enstaka LB (;

LD

-ovansjöspelen 2010 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0