Tävling

Tävlade ju i går i Österfärnebo..

LC bed A:O/A:O
 startade först och vart dubbelnolla , och sen tävlade nåra stycken efter mej och en tjej rev och en tjej stanna så jag VANN!!!!!!!!!!! första segern Jag älskar dej Ultra du är bäst;)


LC+5 bed A:O/A:O
sen var dte ju LC+5 mot C-ponnysarna och dte var ett vågplank som var 6:an och då sa Thomas att jag kom lite för snäft;P så hon vägra,så jag tränsa av jag och sen bah så hörde jag och SEGRAREN VART ALVAHELLGRENJUPITHER OCH ULTRA. Jag bah mamma jag vann och på med tränset och upp och in på banan igen  och vart segrare!!!!! min 3:e LC+5





wiho världens bästa ponny men nu komme rdte lite bilder och sånt som bästa Evelina har knäppt och några mamma;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0