Tävlingen

Min älskling gick bäst idag!


Vi börja med LC och då kom jag till omhoppning och jag hade skit bra tid och sånt sen på näst sista hindret vart jag lite ivrig och kom för snäft och för fort på ett lådhinder och att hon inte han med bakbenen så då typ vägra  hon och då ramla jag av men det var ju skitvarmt också men då fick hon massor av klappar när hon kom ut . För hon är ju bäst iallafall!
Sen i Lc+5 så vetinte vad som hände på tvåan så då vägra hon men hon var faktiskt brunstig så hon kan bli lite tjurig då:P men iaf så vägra hon på tvåan och sen hoppa hon galant över alla hinder som var vattenmatta,låder,plank  allting tills jag kom till sista i grunden då rev hon:( men det var mitt fel för jag tryckte inte av henne satt!<3



Men jag älskar dej Ultra och det kommer jag alltid att göra<33 
I was born to love you! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0