Tjenah !

Tjenah vakna 7? sen låg ja och drog mej typ i tio minuter innan jag gick upp, sen fixa mej och sen kolla jag ut i fönstret haha fick en chock för jag trodde dte var värsta fina vädret meen det var det ju absolut inte. Spöregn! men sen skjutsa min mamma mej till skolan och då börja i med Matte och Annika är ju så bra för hon lär en så jäkla mycket på en lektion fast våran andra lärare är också BÄST! Och Annika har börjat mej Märtha-Alva haha så när vi hade matte så srev hon Namn: Märtha-Alva ;) men sen så hade vi typ VALET 2010 det var typ om dte där demokrati och grejer men dte var faktiskt roligt! sen hade vi rast fast vi fick va inne! men sen så hade vi EA det är eget arebete så då Rita jag;P men sen när Sandra kom in dte är alltså min lärare så hade vi typ nått ;) kom inte ihåg;= men sen vart jag hämtat hem och då satt jag på mejridkläderna och sen satt jag mejoch åt lite fika ;) och sen var dte baara att dra till dom bästa i stallet Johanna och Viola ;) vi hade asroligt; sen gav jag Ulla hö och sin betfor icg sedan tog jag av henne regntäcke tså hon ar snustorr under så jag dushade av hennes ben och hovar eftersom dom avr lite leriga ;P och sen gick jag in och börja borsta och min häst har lärt sej att öppna dörrar så hon gjorde dte helatiden haha Busponny ! men sen drog vi till GRS och hade hoppträning och det gick asbraa!hoppade kanske 80-90? sen hoppade vi en liten bana men det gicksuperbar men nu ska jag gå till stallet och ge hästarna kväll




Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0