Träning!<3

börja med att gå i skolan -.- sen åkte jag till stallet å tog av regntäckerna på hästara;)sen hem satt mje vid datorn bytte om och stack till stallet igen ! och idag är det ju hoppträning och det gick superbra på framridningen och sen skulle vikomma på en tre komination och det gick väl bra men sen så vägra hon och jag landa på halsen
-.-och sen på halsen igen-.- haha men sen hoppade hon gallant över:;) men sen byggde vi en bana och jag hoppadde dom två första hindrerna sen kom jag in på kominationen och dåå vägra hon i farten !! så jag ramla avXD men om inte jag gör allt rätt så hoppar inte hon,men det är ju inte ullas fel att hon vägrade men ensak var asroligt vi körde typ en tävling så vi fick ha tjugolappar undre låren och hoppa och sen under aramrna och samanlagt vann jah!!! haha  men nöjd är jag iaf ,,,, hejs svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0