♥ Dag 3 – Min familj

Jag har ju min mamma, pappa och min bror :)

min mamma heter Maria och pappa heter Anders
min bror heter Marcus, fast han bor i Gävle, han kör lastbil för schenker (stavning) och då blir de närmare till jobbet flr honom osv, mamma jobbar på centrumkiosken här i ockelbo, en helt vanlig kiosk som säljer Atg och sånt där, och pappa jobbar på sandvik :) om jag får säga de själv så har nog mackan de roligaste jobbet^^ hihi

Fixade ihop en bild på Quickstep igår :)
bara att säga till om någon vill ha en bild^^ tycker de är skitkul att sitta och pilla med sånt här:)
såhär blev den^^


Gjorde även en till Alva:)
såhär vart den^^


PUSSSSSSSS;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0