♥ Dag 4 – Det här händer idag. ♥ Dag 5 – mitt bästa köp

Blir två snabba inlägg idag, ska snart dre te lydia igen, slaggar däe inatt ocksååå;)
asssåååå shiiiiiiiiiiit^^

de händer idag, (de hände igår rättare sagt)
ja drog te skolan, dampade loss, lydia hängde med hem, drog och åkte skidor 7,4 km tyyp^^ sen hem te lydia kolla på idol JAY♥ säger jag bara!! han ska vinna hela skiiiiten ^^ sen så messa jag med folk okej, bara med en då men iaf, sen sov vi^^

Mitt bästa köp
de måste nog vara Antonia, Quickstep och Samantha

MINA HÄSTAR alltså;)
dom betyder allt för mej! mitt liv liksom<3
ah såäre;)
heeeej då nu ska lydia ha datan puuuusss

KLICKA HHHHÄÄÄÄÄRRR för att komma te hennes finfina blogg (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0