Roligt liv man har;) Sitter i stödet och ...

dsc00568 (MMS)

Roligt liv man har;) Sitter i stödet och räknar matte:p vet igentligen inte varför, eller jo, stödet har bättre lärare än vad min riktiga mattelärare är;b Haha, de tycker jag är lite konstigt:p jag bloggar från datan ikväll istället när ni ska få veta om min familj;) fast vi har svensk/engelska sen så då orkar vi inte kolla på avatar för den suger så då sitter nog jag vid datan istället så då kanske jag Bloggar då om jag har tid;) Btw så har jag matteprov imorgon och de känns inte bra, just detta avsnitt fattas jag 0 av:p Men jag är nöjd bara jag får G;) nu ska jag försöka göra lite inför provet imorgon ;) puuuuuuss<3 Och just de! Jag saknar min alva mest! <3333333 / Evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0