<3

Hej,

just nu sitte jag i skolan och har svensk/engelska:P haha vet faktiskt itne hur jag kunde vara så dum och välja de, aller okej de vet jag, de va för att jag inte orkar med alla läxor man får om man hade valt tyska el. spanska! alltså jag måste ha lite tid för min älskiii :* (min ponny för er som undrar) också! alla andra kollar på film men tror ni jag vill kolla på Avatar eller?? öhm,  nee? de är typ den sämsta film som någonsin skapats. enligt mig i alla fall!

själv har man ont i magen och ja, de är inte kul!
saknar mina underbara BABES också!! :')
-ni vet vilka ni är!<3

kanske ska trösta mig med att åka till valbo efter skolan, om det har slutat snöa vill säga! mamma vill itne åka annars!! :( men de är ju lite säkerhet också man måste tänka på!
isf om vi åker kommer vi köpa detta!

*ett vinterräcke med hals
*ett stalltäcke med hals
*öron värmare!! (är ett måste nu när de blir kallt)
*(förhoppningsvis) Vinterridvantar!

de är nog de jag behöver mest nu:)
skulle igentligen velat haft ett nytt träns också, för mitt pullarträns har luddet blivit så utnött på och det saknas såna där små pluttar som håller remmarna på plats:(

men de var allt från mig!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0