♥ Dag 2 – Mina Djur

Hej!
nu ska jag berätta om mina djur! :)

Vi har en hund som heter Atlas, 2 hästar (en B-ponny som heter samantha och en D-ponny som heter Mikes Quickstep)  och en kanin som heter prinsen

vi börjar väl med Atlas:)
Han är en blandning av schäfer och labrador, alltså en schabrador :) han är 3 eller 4 år, haha jag vet inte. men harn är söt :)
här är en bild!


vi tar Samantha nu då :)
Det är ett B-ponny sto som är född 1988, hon är alltså 22
hon är väldigt pigg för att vara 22 år och hon rids inte så mkt, bara liksom ibland :D

Nu tar vi Qucikstep då :)
Han är en D-ponny valack som är född 1995, han tränas regelbundet för tränare alltså en gång i veckan, sen rids han 6 dagar i veckan, han vilar alltså en dag i veckan. Han tävlas ungefärt 1-2 gånger i månaden :)

Sen till prinsen, Han är en liten kanin kille som ja inte riktigt vet hur gammal han är (förlåt) men han är söt^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0