Hej:)

ny dag nya möjligheter!
(fast först lite sömn tack)
aja hur som helst, har ju varit på alborgen idag!
vi skulle ju äga ut alla och de gick ju typ sådär, vi fick iaf 5 stämplar!
bättre än ingeting alls ju!:D
skulle lätt vilja åka dit igen snart!
men då måstevi försöka få några till stämlar och inte klanta oss hela tin xD
skulle kolla på Tv nyss i mammas och pappas rum men funkar ljudet då?
neeej! alltså DAMP
fattar inte vad de är för fel, de funka ju sist ja använde tv'n
DAMP, DAMP, DAMP!
inge bilder kunde jag knäppa på alborgen heller för de kom ju jag såklart inte ihåg men ni får överleva:D

idag ska jag äntligen få rida igen!
Quicken har ju inte haft nå broddar så han har ju bara halkat runt, men nu jäklar är han omskodd och broddad så nu går de undan;)
ska bli skitkul och få komma ut i skogen:D
fan, jag känner mig på skitbra humör, och verkligen motiverad!
känner mig ju 1000 gånger så glad än vad jag gjorde på träningen i onsdags!
kanske är för att jag fått ut alla känslor, och alla tankar om min fina prinsessa<3
men nu taggar jag träning för thomas i underbara och efterlängtade Hille!:D
saknar alla mina underbara träningskompisar!<3

vat inte vad jag ska skriva nu heller ;)
eller jo ni kan ju få veta att jag ska sticka en halsduk på syslöjden!:D
hade kommit ganska långt men då kom jag på att garnet va för stickit så då drog jag upp hela skiten så på fredag får jag börja om ;p men de gör väl inget;)

måste försöka få Alva och Johanna till att blogga lite nu, känns som om jag bara bloggar hela tiden och att dom inte får säga alt dom vill berätta om;)
men nu måste jag kolla fb, bdb och sedan sova lite;)
hade inte tänkt att kliva upp föra 8 imorgon iaf, är ju ingen person som kan sova länge jag heller, max 8-9 på helger och typ 10 halv 11 på sommarlovet, alla andra lov hinner man inte vänja in sig med att det är lov så då kliver man upp tidigt;)

PUSSSSSS!:D
& en extra till mina ponnyhästar;D<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har skickat bloggsvaret till er nu. Kolla eran mail. =)

2010-11-23 @ 15:51:03
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0