srry

Hejsan :)

förlåt att jag inte bloggat på länge, har inte haft ork ;)

i onsdags fick jag äntligen träna fotboll igen ;) va ett tag sen, har liksom itne tid för nått känns de som, Quickstep går före allt! <3
de första jag gör iaf är att springa ihop med sara (målvakten) när ja sprang ikapp bollen ;p
+ jag gjorde mål
- Stukade foten :(
men jag fortsatte träna endå, alltså jag kunde ju springa och kände inte av foten så mkt

torsdag hade vi friluftsdag, spelade fotboll (Y) på morgonen och sen basket på eftermiddan ;)
sket i att foten gjorde lite ont, vafan sitter man och tänker aj va ont jag har hela tiden kommer man ingen vart!
på kvällenhopptränade jag för Thomas i ockelbo :) han va skitsnygg! (a) haha han hade fått en specialdesignad partyhatt av mig för han hade fyllt år, + lite paket :)
well, älsklingen min hade vilat 3 dagar pga, de dåliga vädret men han  skötte sig jättebra, hoppade fint och rusade inte :) duktiga duktiga ponny!<3 hoppade 105, inte så högt med tanke på att han har ju somsagt lite vintervila, vill inte ställa av honom helt så han skrittas bara ut sen som vila :) för de är ju liksom inte ansträngande för honom :)

fredag: MYYYYYYS på kvällen, eller mys kan jag cäl inte säga, jag och mamma var ute och skottade i flera timmar ;)

och idag har jag sprungit i pjamas hela dagen ^^ heheh

skulle ha hoppat för Pontus Westergren imorgon men vädret tillåter inte det, så träningen vart inställd :( lite synd, men nu kan jag tagga till träningen i hille på onsdag :)

har funderat på vad jag vill ha i julklapp men jag kommer inte på något, när jag väl vet vad jag vill ha ändrar jag mig till dagen efter;) blir lite tokigt :) men såfort jag bestämt mig så ska ni bloggläsare såklart få höra ;)

sen en fråga!!

VAD VILL NI LÄSA OM PÅ DENNA BLOGG??

tacksam för svar!! :D

slänger in en bild på mitt allt! <3

Foto: Annelie Pettersson

Mike's Quickstep<3
Mitt liv
Mitt allt

Jag älskar er flickor

Alva Hellgren-Jupither
&
Ina Hildebrand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0