today and tomorrow will newer be the same...

~var verkligen inte hur jag kom på dendär rubriken men skitsamma~

som ett litet barn

som behöver trygghet
behöver jag dig nu.
Jag har börjat igen,
jag har börjat känna ångesten.
det lilla svarta tomma hål
inom mig som igentligen
inte alls existerar har kommit
tillbaka.
det gör ont, att varje dag
känna att något är fel.
Jag hade glömt hur
fruktansvärt illa man kunde må.
Jag har aldrig haft det så bra som
nu & det smärtar mig ennu mera
att veta att jag inte kan känna,
känna mig lycklig.
Jag har börjat igen,
jag har börjat att gråta långt in
på natten.
Jag har börjat att
skrika i min kudde igen,
så mycket att mina skrik blivit
till viskningar.
jag är tillbaka på ruta ett igen.

See uu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0