Träning!<3

Tjena nu är det så att jag har 4 bloggar och jaghinne rinte med alla så ska nog ta bort två eller en nu men det blir nog bara mina bloggar som jag har själv. men iaf så har jag  ju tränat för Gabby igår och idag.

så här såg det ut igår:

Träningen / markarbetet;
Vi började med att värma upp dom självständigt och jobbade i skritt, trav och galopp lite kort. Efter det samlades vi och berättade lite om hästen hur gammal den var, inte värsta presitantionen utan hon frågade & vi svarade. Vi började "hoppa" liggande kubbhinder tre i raden, Det gick super!
Sen hoppade vi på en volt mot en bom, oxer, bom.! :D
Mot slutet hoppade vi igenom en trekombination. Första hinder kryss, ett galoppsprång räcke och två galoppsprång oxer. Imorgon ska vi hoppa bana, JIPPPI



och IDAG!:
Avslutande träningen idag för Gabby. Känns lite trist.. hon är ju så grymt duktig! Och hon kommer inte tillbaka förns om ett år, jaja bättre än ingenting!
Eftersom det var sista gången idag hoppade vi bana, precis lagom höjd. Men jag hade velat hoppat lite högre..  !heh,Jag kom rätt på dom flesta av hinderna, inte min bästa runda precis. Men det kändes rythmiskt och allt, fick hoppa om lite.




Ultra är BÄST!<3

Sen ringde Sanna och frågade om jag ville rida Emilia .  så jag stack hem käka lite och sen drog till stallet igen.

först red jag lite dressyr gick bra(Y) sen hoppa vi lite sanna hoppade först två språng sen fick jag hoppa först hoppade jag typ 60 två grr sen typ 80 två gbr sen 90 två grr och sen 1 m två grr

och det gick SUPEEEEER(Y)   Duktiga Emilia och tack så jätte mycket sanna för jag får rida henne! det är som en dröm att få rida denna häst(L)


och Sanna hade också med sin andra ponny som är en unghäst Winston som han heter  så  hon red han medans jag reed Emilia :D 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0