UNDERBARA ÄLSKADE BÄSTA QS! <3

Underbara bästa älskade ponny!
han har vilat sen i torsdags och jag trodde han skulle vara galen men ack så jag bedrog mig!
började med att snöpulsa 5-10 minuter, va snö ända upp till magen på han^^ sen så gick jag ut på gården och travade lite och jobbade honom lite och han var verkligen jättefin! alltså man hade bara velat haft filmkameran med så jävla bra gick han, sen galopperade vi lite i lugn galopp och jag försökte få honom och jobba och de gjorde han! alltså såhär bra har han nog aldrig gått när jag ridit dressyr! så sjukt jävla underbar, sen gick jag ner till trav igen och då brukar han börja fjanta runt i ''pass''/trav men inte idag eller! han bröt av till trav jättefint och ah! jag kan inte annat än säga att, DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA OCH FINASTE PONNY! aldrig kommer någon kunna bli lika älskad som du är! underbara älskade hjärtat :') <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0