Hej

vakna halv 8 imorse, började 20 över 8 så de är chill!
dagen va helt okej, började med engelska, kul tänker ni nu
och ja, de var de! vi kollade på film i bion!
matte sen, vart i datasalen och kollade på någon seg sida
sen hade vi idrott. och då mådde inte lilla jag bra, hade ont i huvudet, kände mig yr och så.
sen käka ja och kolla om de blev bättre men de vart de inte.
så pappa kom och hämtade mig, sen så la jag mig på soffan och vila och nu är det full fart!
sitter och väntar på att Paradise Hotel ska börja! sen blir det robinson
vart inge rida idag eftersom de blåste sjukt mkt
så imorgon blir det nog en lite längre tur tror jag
kommer en liten bild här på min KÄRLEK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0