...

hej:)
idag har jag itne gjort så mkt;) nä precis, red peppsen ni mot kvällen;) han va GALEN haha söta ponny;) han ville väl inte precis trava om man säger så;) men de är liksom shit the same, han tävlade ju igår och gick jättebra;) ah imorn är de hoppträning i Hille♥ de är nice;) taggad är ja iaf;) peppsen blir det nog när vi kommer fram, iaf så har ju jag världens bästa pappa:)
som köpt.....


TRETORN ADVANCE!!!:D alltså (HAPPY FACE)
ah, men betalade hela nu och sen får han 1500:- av mej så betalar vi halva var:D fast mina tretorn är det en vit flagga på också, de är viktigt att tillägga;) haha snart ska jag och mamma äta och sen måste jag duscha Atlas;) han är skitig ut av bara helvete:s han har vart i skogen och han hittar ALLTID skitiga ställen att ligga och gona ner sig i:p. va i stallet och träffade annelie idag iaf, de var fint de;b de var mysigt i stallet idag eftersom de bara var vi;) ah nu har ja inget att berätta längre:p
eller joo!
JAG ÄLSKAR DEJ! ( ah kanske inte du som läser, men en annan;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0