(;

gomorron:)

vakna vid halv 8 och då gick jag ut och gav hästarna mat, gick sedan in och satt på kaffe till mamma och sen hämtade vi tidningen med Atlas:)

igåt så hoppade jag och Pepps med Annelie och Divo, eller rättare sagt så red vi markarbete, vi körde klockan, och så en övning när der är bom, hinder, bom, hinder osv, sen så på ena långsidan hade vi bom 4 galoppsprång hinder 4 galoppsprång bom :) de var väldigt bra övningar, klockan är väldigt SVÅR! men tillslut så fixade vi det också:D

just nu sitter jag och kollar på Bumbibjörnarna;) dom är ju sjukt söta allihopa ;)

btw, så ska jag nog anmäla mej till Fältis idag:D LC+5 Debut! jag kan fortfarande inte fatta de! men jag hoppas att det går bra för då kan jag starta LB snart:D (1 meter) de är sjukt nice! så jäkla taggad men ändå så nervös ;)

nu har jag inge mer att berätta så
PUSS PÅ ALLA SÖTA!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0