hej (=

FÖRLÅT att jag inte har bloggat på lääänge. jag lovar att jag ska skärpa mej! :b

ja den här veckan har väl vart helt okej, tror jag;)
drar igenom veckan lite snabbt;)

Måndag: skola, hoppträning i Hille med bästa älskling♥

Tisdag: skola, skulle ha tränat men jag var förkyld så ja fick inte;/

Onsdag: skola, älsklings ponnyn och ja hade ledig dag:)

Tordag: gick till rönnåsen med BÄSTA B-laget;) Antonbästavän, Tove, Emelie, Alexander ''klantis'' Larsson åh ja hade de ASBRA:D hehe, awersome! helt enkelt:D, peppsen fick vila och så fick han nya skor:D

Fredag: åkte hem från skolan vid 11 mådde f*n inte bra alltså, ont i huvve och ja usch. sov typ heeeeeela dagen, sen på kvällen vid typ 7 så gick ja gut i stallet och red min älskling! bäst som vanligt va han, tror han kände att jag inte var på topp, han va så himla lugn och försiktig och skötte sig exemplariskt♥

Lördag: Match mot ?? ah nått lag, vet inte vilka vi möter men shit the same;) sen blire mararbete/hopp med älskling:b och Annelie ska också va med:D

Söndag: Bror och Tora kommer väl hem från cypern, tror jag ;b HOPPAS DOM HAR HAFT SKITVÄDER! (a) haha Fusk att dom får ha de bra medans man får vara hemma i Sverige och gå i skolan, nä fy va fuskit:p tror inte de händer så mkt annat;) Marcus fyller ju 20 förresten!! GRATTIS FÖR FAN!!:D♥ Älskar min bror jag, han är helt UNDERBAR!!!!:D (okej, bara ibland) haha

Övrigt: ja har anmält mig till storvik i alla fall:) Lokal ponnyhoppning är de där:D rider LD A:0 A:0 (2 faser) och LC A:0 A:0 (2 faser) :b TAGGAD, ska även anmäla mig till Fältis (GFRK) där älskling och jag ska DEBUTERA LC+5 :D alltså älskar den här ponnyn jag:D jag tycker de känns bättre att ta LC+5 innan vi startar LB faktiskt:D så på fältis ska vi bara ta de lugnt och ANDAS (har en tendens till att glömma de) och bara ha kul! målet är att bli felfri, men de får gå lite som de går där:)<3 Min ponnyhäst är awersome!!!:D



Mike's Quickstep- de är dig mitt hjärta slår för!

jag trodde aldrig att man kunde bli så förälskad i en ponny första gången man såg den, men första gången jag såg dej visste jag att du var den rätta! du och jag kommer dela så sjukt mycket tillsammans och vi ska ha så jävla kul tillsammans, och ingen verkligen INGEN kommer att kunna hindra oss!<3

LD i Österfärnebo, bilder från borlänge kommer innom kort!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0