(L)

tjoho

idag så är de mådag igen :o
veckan har ju gått as snabbt, fast när man har de kul går tiden fort;)
tillbringade heeeela helgen hos lydia:D
de var skitnice, vi hade de jättebra:D
tänkte berätta lite om peppsen och mitt ridpass igår:D

Åkte ner till ridskolan för att kunna jobba lite dressyr med honom eftersom han har haft vila hela helgen.
han var jättaduktig och jobbade på bra i skritten, i traven var han väldigt spänd i början men kom loss och började jobba jättebra efter ett tag. han blev riktigt mjuk och fin och det går till och med att sitta ner i traven nu, de gick det inte i början bill jag lova, då satt man bar och skumpade kan man väl säga. sen gick vi över i galopp och han gick lika fint då med, sen provade vi att vända snett igenom (som i B:1 progremmet i dressyr) de gick väl inte superbra, hehe när man vände upp gick han jättebra och sen när du hade kommit till mitten kom han på att de var skitkul och började springa ifrån mig eller vad man ska säga;o men en gång luckades vi iaf, sen så gav vi oss då. lika bra och sluta när det går som bäst:D sen så jobbade vi lite mer osv. sen så hade jag 2 kub hinder på ena långsidan, med 18 meter imellan, ca:5 normala (lite kortade för mig) sen så red vi på 5 och ökade galoppen så vi gick på 4 och avslutade med att hoppa kub hinder, ett galoppsprång kubhinder, det var ca:5 meter mellan ''hindrerna''

nu måste jag sticka för IDOL väntar:D

PUUUUUUUUSSSSS

Jag och min stjärna!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0