läs!

hej!
nu ska sjuklingen sova!
måste till skolan imorrn
kommer efter så mkt annars
fick iaf veta av bästa Lydia♥ att vi
(Anton bbästavän♥ Lydia bbästavän♥ och jag)
fick VG på våran redovisning av Vänsterpartiet!
De är sjukt nice och jag blev asgla!
har iaf fixat internet på telen nu
(måste ha de för att kunna skicka MMS)
och kunna gå in på fb (de är gratis)
har iaf vart duktig och gjort engelska läxan idag
(duktiga jag)
saknar min älskade Alva sjukt mkt
(ja alva som ja delar bloggen med)
jag älskar dej gumman!
nu ska ja sova
och imorrn måste jag anmäla mig till Fältis
LC+5 Debut, har berättat de 5000 gånger men iaf
taggar KM i Järbo på sönda
LD+LC båda i 2 faser den 3:e oktober!
Sjukt stolt över att jag fick min ponny
han är min bäbis och kommer alltid va de!
han är den mest pålitliga ponny ja mött!
och han är MIN!<3
nu och föralltid!
de är du och jag älskling!
Evelina Bohlin ♥ Mike's Quickstep


Kommentarer
Postat av: Lydia <3

Vem var de som var såååå bäst på redovisningen då? ;) <3

2010-09-18 @ 20:09:24
URL: http://lydialandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0